Gabriela Mistral University Repository
The Gabriela Mistral University Library has developed the following Academic Repository in order to preserve, disseminate and make available the full-text contents of the academic production developed by the different actors in the academic and research field of the University.
The UGM University at the beginning of the year 2017 incorporated the UCINF University, also adding that collection where we find memories, theses, degree works, academic magazines, speeches, books, digital and sound files. Contact: repositorio@ugm.cl
The UGM University at the beginning of the year 2017 incorporated the UCINF University, also adding that collection where we find memories, theses, degree works, academic magazines, speeches, books, digital and sound files. Contact: repositorio@ugm.cl
¿Te incomodo?
dc.contributor.author | Toledo Farfán, José Daniel Antonio | |
dc.date.accessioned | 2025-09-26T14:10:47Z | |
dc.date.available | 2025-09-26T14:10:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://repositorio.ugm.cl/handle/20.500.12743/2338 | |
dc.description.abstract | Creación de un corto animado de carácter narrativo, el cual muestra una distinta forma de ver el autismo, acercándolo a alguien ajeno al espectro. Debe ser un proyecto visible y accesible al público por lo que se subiría a plataformas generales y con gran visibilidad como YouTube y se haría distribución o promoción de este por otras redes actuales al momento como Instagram, Tiktok, X, etc. Está dedicado para un público pre adolescente (8-12 años) | es_ES |
dc.language.iso | es | es_ES |
dc.publisher | Universidad Gabriela Mistral-Escuela de Diseño y Artes Digitales | es_ES |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Autismo | es_ES |
dc.subject | Empatía | es_ES |
dc.subject | Cortometraje animado | es_ES |
dc.subject | Redes sociales | es_ES |
dc.title | ¿Te incomodo? | es_ES |
dc.type | Thesis | es_ES |